Social Media Storyhunter wanted!

K naší radosti se naše storyhunteří rodina stále rozrůstá, a to nejen do počtu klientů, ale i členů smečky. Hledáme do týmu storyhunterku či storyhuntera se specializací na sociální sítě, konkrétně Facebook, Twitter a LinkedIn na min. poloviční úvazek. 

Hledáme člověka, který umí fungovat v týmu, ne sólistu; který se nebojí zeptat, když něco neví; než se ale zeptá, zkusí si odpověď vyhledat; chodí s řešeními, nejen s problémy; a především má zkušeností se správou socek (praktickou, nikoliv teoretickou); a má chuť se vzdělávat a udržovat přehled v oboru. Hledáme někoho s vlastními nápady, kdo naslouchá klientovi, ale nečeká, že mu nadiktuje zadání i s textací. 

Na starosti budeš mít tvorbu obsahu (příspěvky, stories, dark posty, …) a správu zmíněných platforem několika našich klientů z neziskového sektoru – od plánování, po vyhodnocování. 

Součástí práce je reporting a týmové a projektové porady, statusy apod. Znalost Figmy výhodou, Canva must have. Business Manager a další nástroje jako Facebook Live apod. jsou základ stejně jako zkušenost s nastavováním a optimalizací reklamy alespoň na Facebooku.

Pracovat můžeš kdykoliv, odkudkoliv. Fungujeme virtuálně, jsme ze všech koutů republiky a rádi cestujeme. Zázemí máme v pražském Pacientském hubu, kde máme kancelář. Scházíme se jednou týdně online na statusu a jednou měsíčně osobně na týmové družbě, ze které se nelze vyvléknout. Ctíme slušné mravy a osobní život. Přesto jsme tým a jako tým fungujeme mezi sebou i navenek. Když máme problém, řekneme to. Stejně jako když máme z něčeho radost. Sdílení je základ naší práce.

Konkrétně se můžeš těšit na spolupráci s United Islands of Prague, Nadací OSF nebo Institutem prevence a řešení předlužení.

Pokud máš zájem o spolupráci, napiš na info@storyhunters.cz do 4. února 2022. Do mailu rovnou nahoď volné termíny na společný krátký call. Pokud máš dotazy, přihoď je do mailu. Na call si připrav svou finanční představu o spolupráci a zpracovaný úkol níže - elaborát netřeba. 

Díky a těšíme se.

Za tým Storyhunters,

Lucie

SITUACE

Krizová komunikace v médiích, ke které se vedení vyjadřuje na svých osobních profilech 

  • Co by v takové situaci mělo být cílem, úkolem?
  • Jaké kroky bys podnikl/a?
  • S jakým výsledkem?